Isnin, 21 Februari 2011

ke belakang?.........ke depan?..........berhenti?..........terus mara!!!!!!!!!

hahahahahahahaha.........x sanggup aku nak tulis panjang2 dlm ni.......tapi yg pasti ianya bukanlah jenaka......jauh lg drpd sindiran @ lawak bodoh.......spt yg telah aku katakan di awal penulisan aku di blog ini, semuanya mengenai hidup aku.....semuanya tentang kebenaran......


aku cuma meluahkan apa yg tersirat @ terbuku dlm hati aku......mgkn ade yg mengetahuinya......mgkn langsung xdpt faham apa yg aku cuba smpaikan nnt....wbgmnpun, aku mesti teruskan jugak langkah yg aku mulakan.....inilah riwayat hidup aku yg penuh dgn peristiwa yg mendewasakan aku......


daripada seorang yg teragak-agak, tiada pendirian tetap, sukar menentukan kemahuan diri sendiri ;  sehinggalah menjadi seorang yg lebih konsisten, teratur, tenang dan sabar.......


pun begitu, masih lg banyak yg perlu diperbaiki.....memakan masa...dan ianya berbaloi.....kesannya, adalah seperti yg aku dapat sekarang ini.......orang-orang sekelilingku, baik teman rapat, keluarga mahupun ________ menyukainya.......( hehehehe ).........malah, banyak kesan positif yg berlaku...........aku cuma bersyukur dan mengucapkan Alhamdulillah banyak2......tujuan aku bkn utk menunjuk2 tetapi utk masa depan aku sendiri......


dan aku tetap teruskn walaupun terdapat beberapa ketika yg tidak mengizinkan aku meneruskan langkah aku itu......kekadang aku rasa masih ada peluang lagi kah bagi ku meneruskannya?..........dan Tuhan itu Maha Adil....setiap rintihan dan permintaan hambaNya, pasti Dia tidak akan kecewakan.......

jadi, kepada kalian yg tidak mempercayaiku, satu je aku nak ckp.......Percayalah !!!!!!!!!.......aku turun berat badan bukan kerana makan pil@makan hati........akan tetapi, aku melakukan senaman dan menjaga pemakanan......dan aku mendapat sokongan yg padu daripada __________ku.....hehehe....so, bersenamlah...supaya anda sentiasa sihat dan sihat dan sihat.....smpla anda tidak sihat.........


* sori, just to fill my spare time before attending night class for IMS Course.........

s/r: renung - renungkan, dan selamat beramal.........

4 ulasan: