Khamis, 10 Mac 2011

again n again......

Allah Maha Mengetahui ape yg terjadi......

aku sbg hambe Nya redha atas segale ujian dan cabaran yg diberi.....ujian yg aku rase sgt sukar utk aku hadapi ialah apabila keseorangan menempuhi onak liku serta duri ranjau ketika cuba meneruskan kelangsungan hidup di tanah orang.......

paling tidak pun, kite patut ade orang yg sedia membantu bile kite dlm kemurungan @ stres.......Alhamdulillah, aku mempunyai teman yg sudi mendengar......akan tetapi, bagi aku, realitinya, aku tetap keseorangan......dan hanye aku je yg boleh mengatasinya......

perlahan - lahan aku cuba memahami kenapa aku diuji sebegini......bukan utk tidak menerima kenyataan, tapi setiap ujian yg Allah beri mempunyai hikmahnya.....

sblm ini, kehidupan aku sentiasa dikelilingi oleh rakan, kawan sekerja, sanak saudara, ahli keluarga dan ramai orang...sgt meriah....akan tetapi semua nikmat tersebut aku xdpt rasai....wpun d tempat kerja...aku cuba tp mcm tidak menjadi...

sekarang, fikiran aku sentiasa terbyg keadaan aku di semenanjung dl...aku sentiasa rasa nak blk semenanjung...aku sentiasa berdoa agar segera dipindahkan ke sana....

s/r : berdoa agar sentiasa dipermudahkan semua urusan.....

1 ulasan: