Isnin, 9 Mei 2011

refresh..

ASSALAMUALAIKUM....
Dah lame xupdate blog...mcm2 keje kne setel...xterkejar...ape pun aku rindu nak menulis di blog ni, kalau bleh seminggu sekali...

Alhamdulillah, ari ni aku dah sihat sepenuhnya selepas kena cirit lbh kurg 2 mgu....berat pun dah turun smp 67kg skrg...ramai jgk yg hairan knp kurus btul aku skrg...nak wat cmna...kerja makin melambak, makan plak xtentu...rehat plak xcukup...sikit2 aku cuba biasekan diri...

Pg td aku join skali bg semangat kpd anggota Zon Kota Kinabalu yg mewakili Pertandingan Kawat Kecekapan tahun ni bagi acara Fire Fighters Endurance...mintak maaf la aku xdpt join spjg 2 ari yg lps...bkn malas, cuma aku sgt2 penat & aku xsihat sepjg 2 hari tersebut....insyaAllah, segala usaha daya anda semua saya tabik...hehe...

Dan sekarang aku masih lg terkial - kial nak siapkan keje aku...doa kan supaya aku dpt menjalankan tugas2 ku dgn baik....

p/s : Belajar Dari Kesilapan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan