Jumaat, 18 Februari 2011

intro....

Bismillahirrahmanirrahim........


Agak janggal jgk hendak memulakan apa yg disebut sbg blogger ni.....frankly speaking, this is my first time having a blog.....furthermore, blogging is a nu thing for me...
Idea melambak, tapi kat mana nak mula yg jd masalah.....tapi aku rasa yang paling penting ialah bgmna aku boleh tergerak hati nak buat blog ni....


Dipendekkan cite, seseorang telah menggerakkan hati aku. padahal aku tak tau langsung nak wat blog. takpela, bertatih la dulu..aku akan cuba memahami serta mempelajari sedikit sebanyak kebaikan@manfaat daripada penulisan di blog ini..


Jika terdapat sesiapa yang terbaca secara tak sengaja blog aku ni, jika ada penambahbaikan@pembetulan, sila lah ajar aku..supaya aku akan dapat memberikan yg terbaik utk tatapan kalian.


Apa yg akan aku coretkan di blog aku ni (dalam kpla otak aku ni berfikir), lebih kpd pengalaman hidup yg ingin aku kongsikan..apa yg baik aku nak kongsi bersama, yg buruk kite buang jauh2..


Takde pa pe dah aku nak tulis sbg intro kali pertama aku di blog ni..aku cuma mengharapkan sedikit sebanyak akan memberikan sesuatu kpd yg sudi membacanya.....


s/r: Ganbattebayo......

2 ulasan:

  1. dulu aku ada blog...skrg blog tu bersawang...skrg ni malas dah...sbb bg aku..org takde kerja je yg berblog...opppsssss

    BalasPadam