Selasa, 22 Mac 2011

dah jumpa....

Alhamdulillah....ini yg aku nak selama ni.....dan aku dah jumpa....sgt2 aku bersyukur.....dan aku xsgke aku dpt melakukannya....perasaan semacam inilah yg aku cari.....dan aku berharap sangat aku dapat kekalkan serta kuatkan dari saat ke saat, minit ke minit, jam ke jam dan seterusnya....hehehehhe

Apa2 pun, aku amat bersyukur sekarang ni.....tidak ape lg yg aku mahukan selain mengekalkan ape yg aku ade skrg ini.....dan jika Allah mengujiku dengan sebarang ujian, InsyaAllah, aku harap aku boleh menghadapinya....

Sekarang, barulah aku dapat menikmati satu lagi nikmat anugerah dari Nya.....aku boleh menangis kerana terlampau bersyukur menikmati anugerahNya......

Doa yang aku panjatkan setiap hari, setiap waktu, didengar oleh Yang Maha Mendengar.....aku amat2 bersyukur......

Inilah kekuatan yang tersembunyi di dalam diriku selama ini yg aku cari.....dan aku telah temuinya....dan aku akan pertahankan serta menguatkannya selagi aku termampu.....dan sentiasa bersyukur kpd Allah SWT kerana menganugerahkan satu lagi nikmat yg amat bermakna buat diriku......ALHAMDULILLAH.....

s/r : Sentiasa berdoa...kerana doa itu senjata orang Islam....

1 ulasan: