Rabu, 9 Mac 2011

hAraPan...........

dah lame x post ape2 dlm blog aku nih.....bukan malas ( wpun ade jgk sket ), tp kelapangan mase tu blum btul2 ade.....Alhamdulillah, ni bru la ade mase sket.....aku bru je siap "melepaskan pnat" dan juge membuat sesuatu yg aku rase boleh mendatangkan manfaat pada diri aku khususnya dan pada org2 sekeliling aku amnya....


tp sebaik je aku masuk keje @ ofis blk, aku blum dpt bwk mood keje ari ni....slow2 aku try n buat sesuatu supaya mood keje tu dtg blk....mana kan tidak, badan kat sabah, kepale melayang ke lain....camne nk fokus...insyaAllah, besok aku harap semua ok......


membawa satu mood bru dgn azam yg bru.....aku nak gagohkn diri aku dgn lbh lg.....aku percaya buleh sbb selama ni aku kurg self confident.....tp, dgn keyakinan yg semakin lame semakin kukuh, serta dipadukan lg dgn sokongan dr blkg, aku yakin aku boleh...


insyaAllah, aku akn pulang ke semenanjung dgn membawa perubahan yg besar utk kebaikan diri aku khususnya...semoga aku berjaya.....


s/r: xkan kaloh Jang bejuang...(peribahsa reka sdri)kekeke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan